Preview

 

Kandungan utama minyak Saraf adalah minyak zaitun. Seperti yang kita semua maklum, minyak zaitun adalah ciptaan Allah yang amat hebat dikurniakan kepada kegunaan manusia.

Buah zaitun adalah buah yang mengandungi mukjizat dalam menyembuhkan 1001 penyakit manusia baik penyakit fizikal/gangguan jin.Buah zaitun disebut sebanyak 7 kali dalam Al Quran dan banyak juga disebut pada hadis-hadis sahih,maka tidak syak lagi buah zaitun amat-amat mujarab dalam menyembuhkan bermacam-macam penyakit.


RASULULLAH SAW pernah bersabda : "Makanlah minyak zaitun dan lumurlah minyaknya, kerana ia berasal daripada pohon yang penuh berkat" (Hadis Riwayat At-Tirmizi dan Ibnu Majah)

KHASIAT MINYAK SOROF
Saraf turut digabungkan dengan perubatan Ilahiyyah.Ia disempurnakan dengan pembacaan doa ruqyah ayat-ayat terpilah serta solat hajat. Ini bagi memastikan agarproduk benar-benar padu dan berkesan dalam menembusi serta merawati segala jenis penyakit dan seterusnya membawa keberkatan kepada semua. Termasuk yang didoakan ke dalam produk ini ialah ayat-ayat berkenaan masalah urat saraf, masalah tulang, masalah kulit, masalah kolesterol dan lain-lain lagi ayat dalam mempertenagakan formulasi produk yang julung-julung kali ditemui di pasaran ini..

Saraf juga amat sesuai untuk dicuba kepada mereka yang bermasaalah seperti penat
lelah, kategori barah, pening-pening kepala, migrain, masalah dalaman dan luaran wanita, gangguan makhlus halus dan lain-lain lagi.

Selanjutnya apa yang diharapkan ialah mana-mana pengguna yang mencubanya akan mengambil produk ini dengan penuh yakin sambil berharap pada kesembuhan sebenar yang akan dikurniakan oleh Allah S.W.T itu sendiri.


 

Testimoni Produk

Kes 1:

Kaki saya sering rasa kebas dan mencucuk di hujung jari. Saya telah menggunakan produk minyak sorof dan alhamdulillah rasa lega keesokan pagi. Dengan izin Allah.Saya sangat mengesyorkan kepada mereka yang bermasalah - Salman 0132688845



Kes 2:
Saya telah tergeliat kaki masa memakai kasut tinggi. Ibu saya mengesyorkan saya menggunakan minyak Sorof. Setelah digosok , Alhamdulillah hilang.Cepat kesannya. Saya juga hidu minyak Sorof ketika baru nak selsema, dan keesokan harinya hilang selsema tersebut. Alhamdulillah. - Cik Noraini Alor Setar Kedah 


Kes 3:
Ibu saya sedang nazak di atas katil akibat sakit tua. pada mulanya seluruh badannya tidak boleh bergerak sebab strok menyerang. seluruh urat saraf menjadi keras. Saya berikhtiar menggunakan minyak Sorof sebanyak 3 botol dan saya gosok hari hari. Alhamdulillah, urat sarafnya semakin kendur dan mudah dilenturkan sedikit demi sedikit. Alhamdulillah- Pn Hashimah , Baling Kedah

HUBUNGI
 
  • SILA TELEFON UNTUK MENDAPATKAN PRODUK:
    PERUBATAN SYIFA AL-IKHLAS
    NO 11 JLN GAPI 1B/11,SEKSYEN 1 ANTARA GAPI
    48200 SERENDAH,SELANGOR

    EN. HASRUL : 017-2830221 dan 013-2009808


    Facebook: 
    Norhasrul Hasrul

    Facebook: PERUBATAN SYIFA AL-IKHLAS



 
Photo: Akan di hantar ke terengganu melalui pos laju


Semenanjung Malaysia:
...
1 botol RM18 ( tidak termasuk kos wrap dan pos RM10)
2 botol RM36 ( tidak termasuk kos wrap dan pos RM10)
3 botol RM50 ( tidak termasuk kos wrap dan pos RM10)

Sabah dan Sarawak:
1 botol RM23 ( tidak termasuk wrap dan pos RM10)
2 botol RM 46 ( tidak termasuk kos wrap dan pos RM10)
3 botol RM 65 ( tidak termasuk kos wrap dan pos RM13)

Kos diatas adalah tertakluk utk courier pos laju. sebarang tempahan utk luar negara Malaysia, adalah tertakluk kepada budi bicara pihak ejen dan pelanggan. Terima kasih


Categories: